Haberler
MSG ISO 9001 : 2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ'NE GEÇTİ

MSG, 25.10.2010 tarihi itibariyle, ISO 9001 : 2008 Kalite Yönetim Sistemi'ne geçmiş bulunmaktadır. Meslek birliğimiz, uluslararası alanda konusunun en itibarlı firmalarından olan TÜV SÜD tarafından belgelendirilmiştir.

 

 

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Nedir?

 

 

ISO 9001 sektörden bağımsız olarak her tür kuruluşu kapsamı içine alan, üretim ve hizmette tutarlı bir çizgiye sahip olabilmek için gerekli yöntemlerin tanımlandığı bir yönetim modelidir. Firmanın organizasyonel yapısından müşterilerinin memnuniyet seviyesine, toplanan verilerin analiz edilmesinden süreçlerin etkin yönetimine, iç denetimlerden ürün tasarımına, satınalmadan satışa kadar pek çok noktada kalite yönetim sistem koşullarını belirler.  ISO 9001 belgesi ürün/hizmetin kendisine değil, onu üreten sistemin tamamına yöneliktir. ISO 9001 Belgesi, ilgili kuruluşun ürün veya hizmetlerinin uluslararası kabul görmüş bir yönetim sistemine uygun olarak sevk ve idare edilen bir yönetim anlayışının sonucunda ortaya konduğu ve dolayısı ile kuruluşun ürün ve hizmet kalitesinin sürekliliğinin sağlanabileceğinin bir güvencesini belirler. ISO 9001 Belgesi, etkin kalite yönetim sistemini tanımlayan bir standarttır. Kuruluş bu standardın şartlarını sağladığında ISO 9001 belgesini alabilir.

 

Kalite Politikamız

Musiki Eseri Sahipleri Grubu Meslek Birligi, 5846 sayili Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu, Birlik Iç Tüzük ve Yönergeleri ile ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi standartlarina uygun olarak, eser sahiplerine üstün kalitede hizmet vermektedir.

Kalite Amaçlarimiz;

·         Kalite Yönetim Sistemi standartlarina uyarak, kaliteyi gelistirme ve iyilestirme çalismalarina, tüm çalisanlarimizin etkin ve sürekli bir sekilde katilimini saglamak,

·         Gelisim odakli bir anlayisla tüm çalisanlarimizin, Kalite Politikamizi, sahiplenmesini saglayarak, Meslek Birligimize üye eser sahiplerinin memnuniyetini, üst düzeyde tutmak,

·         Meslek Birligimiz çalisanlarini sürekli olarak, yurt içinde ve yurt disinda egitmek, bilgi birikimlerini ve kisisel gelismelerini arttirmak, islerinde uzmanlasmalarini ve görevlerini zevkle yerine getirebilecekleri bir çalisma ortami ve motivasyonu saglamak,

·         Kalite bilincinin gerek çalisanlarimiz, gerekse ortaklasa çalistigimiz tüm kisi ve kuruluslarin nezdinde olusturulmasini ve algilanmasini saglamak,

·         Hizmet ve sistem kalitesini sürekli iyilestirmek, gelistirmek ve bu amaca yönelik kaynaklarin teminini saglamak; kaynak kullaniminda da tasarrufa azami dikkat göstermek,

·         Eser sahibi haklari ile ilgili dünyadaki uygulamalari takip ederek, gelistirilerek uygulanmasini saglamak,

·         Verdigimiz hizmetin eser sahipleri, kamu ve özel kurumlarca bilinmesi, benimsenmesi ve daha yaygin kullanimini saglamak.

 

Meslek Birligi Yönetimimiz;

Kurulmus olan ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi’ni, kalite amaçlari ve hedefleri dogrultusunda, uygunlugunun sürekliligini gözden geçirecek ve etkinligini sürekli iyilestirecektir.